Härliga väder

Idag e det hur fint väder som hellst, så himla skönt ute. O här sitter jag o mår inte tipptopp. så himla typiskt, Melker har varit sjuk i över 1 vecka o börjar bli frisk o självklart så blir jag sjuk i stället. hoppas han slipper bli smittad av mig nu iaf. =( Himla baciller försvinn. Lagom tills M ska börja med inskolningen så e han väl helt frisk oså får han dagis baciller direkt =) hehe det eju så det brukar va.

Men det ska bli skönt o komma igång med jobbet igen. O roligt för Melker o börja dagis o träffa massa barn o få in lite morgonrutiner den lilla sjusovaren.. :P

o i lördags så var vi hos Tottes bror med familj o kolla på melodifestivalen, o dagen efter hittar de löss på ett av barnen o mamman, hoppas vi slipper det. Det e väl störst risk att det finns i mitt hår som har långt.. Usch vill inte ha några löss. Direkt vi fick veta så tvätta vi våra kläder , bytte lakani alla sängar, o la in min o Ms mössa i frysen. Kamma igenommitt hår men såg inget då, så vi hoppas verkligen att vi slipper.. =) heh




Melker leker lite i sitt nya rum =)
Går i pappas fotspår =)

Längtar till lördag oxå, då blire fest med massa vänner som man inte träffar allt för ofta nu, så himla kul att såmånga kan komma. =) vi blir 20 pers tror jag. =) Riktigt kuul. <3


Mammas sjukling med hostmedicinen=)

Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

Å jag ska ha Melker över natten jippiiii!!! ska bli så mysigt :)

2012-03-14 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0