Fjälleen

Yeesboox, vi var ju i fjällen v8. det var ju så himla underbart, lite blåsigt väder några dagar men vad gör det med så underbart gäng. Man hade kul ändå vill jag lova.
Melker var en liten ängel hela veckan, en bussresa på 10 timmar o han ger inte ifrån sig ett ljud. =) snäll kille.
Men vi åkte buss till backen också på morgonen 30-45min, så när vi skulleåka hem så hade han tröttnat på att åka buss det kan man förstå. Så han ville inte sitta fastspänd jättelänge, men han var så snäll ändå. Vilken guldklimp till son vi fått. <3
Vi vill absolut följa med nästa år igen om vi kan det. =) O då ska Melker prova skidor. =) Det ska han få i 2årspresent.
Det ska börjas i tid. hehe. =) Underbar vecka var det iaf, tack alla som gjorde våran vecka lyckad. =)

Nu så längtar jag till sommaren, det ska bli mysigt. O grönebo. <3 Härligt närMelker går omkring o myser i solen.

Vi var på 1årskontroll idag, men M har hosta o lite snorig så då vill dom inte ge sprutorna, så vi får gå tillbaka om 1 månad o få 1års sprutorna. Får hoppas han e frisk nästa vecka då han ska få sprutan för RS viruset. Skönt att han fick börja med den innan han börja dagis. Vi börjar inskolningen den 26mars. så fort det går,  våran lilla plutt ska börja dagis det e helt sjukt. hehe.

Ne nu orkar jag inte skriva mera, måste ta bort M igen från Teklas matskål..:P haha busunge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0