Alla <3 Dag

Idag e det alla <3 dag o alla Hjärtebarns dag. <3 Har inte riktigt brytt mig om den dagen förut den har väl varit lite överskattad kan jag känna, men sen så kom våran lilla melker, ett litet hjärtebarn o plötsligt blev den här dagen betydelsefull för mig. <3 Idag e det Melkers o alla andra hjärtebarns dag. <3

Var ute förut o prova M´s pulka som han fick i julklapp. =) Vi bara gick lite o han satt där o var nöjd iallafall, vet inte om han tyckte det var kul men han tyckte inte det var tråkigt iallafall.. :P Hade med mig Tekla oxå o hon blir som ett litet barn ute i snön, hon älskar snöö. =) hehe



Och snart bär vi av mot fjällen, det ska bli väldigt skönt. =) Var 3 år sen som jag åkte skidor får se om jag kommer ihåg hur man gör. Men nu börjar jag iallafall längta som bara den, vill åka NU NU NUUUU. <3

Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

Kram till er på alla hjärtansdag <3 <3 <3

2012-02-14 @ 23:22:54
Postat av: Angelica

Sötaste lilla tungan sticker ut då, goding :-)

Åh va stor han har blivit då, längtar till vi ses igen...

Kram från oss

2012-02-15 @ 10:52:29
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0