Vintertid

Så var det då dags för vintertid då. Nu blir det mörkare om kvällarna. Det e lite mysigt oxå tycker jag faktiskt. Fast snön får gärna komma snart så det blir lite ljust iallafall =)

Melker vakna halv 10 imorse, fast hade inte ställt om klockan så den var halv 9 då. Trodde den var halv 10 först så då tänkte jag att det e bäst att gåupp. Men när jag satte mig vid datan så var klockan bara 9. Det e ju skönt ifs att gå upp skapligt nångång.
(Ja kl 9 e skapligt för mig som har en son som gillar att sova på morgon =) hehe)

Ska gå upp o slänga i en tvätt och sen ska jag sätta mig och se på en film tror jag. Det e ju bara skit på tv:n så här dags. Ska göra mig en smooties oxå. Vi har börjat dricka det nu här hemma, köpte lite olika frukter och bär igår. Mumms =)

Melker ligger i vardagsrummet på filten och snackar lite =)

Nee nu får vi se vad den här dagen har att bjuda på. Kanske skirver mer sen. Hejjjee !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0