Välkommen till min blogg.

Hej, nu har jag visst startat en blogg. =) Får se hur det går då, ska försöka och uppdatera så mkt som möjligt. hehe =)

Idag har jag och Melker bara haft mysmorgon, bara myst och tagit det lugnt. M somnade tom på golvet på täcket så då satte jag mig vid datan ett tag. Han har blivit så stor min lilla plutt, tiden går så himla fort det känns ju som han kom igår typ. Han e redan 8 månader.

O det märks att han växer, har fått låna en gåstol av min kusin sandra, tack för det =) Han älskar och sitta i den och har nu lärt sig hur man tar sig fram. Hmm, bra eller dåligt..:P han sitter och snackar som bara den i den. Men man får ha koll på honom och allt runt omkring nu. Igår satt han och drog i blomman på fönsterbrädan, tur att den inte ramla ner på honom, när jag tagit bort honom därifrån så fick han syn på kameraväskan som log i bokhyllan med snöret som hängde ner, började gå mot det med sträckta händer. Lilla busungen, fast det är roligt när man märker att det händer nya saker =)

Men nu hör jag att plutten har vaknat där inne på golvet, ligger och snackar. Så nu ska M få lite mat, sen ska han bada och sen ska nog jag med passa på och ta en dusch innan vi ska ut på en promenix med Tekla.

HaDetBra alla där ute så får vi se hur mkt det blir här.. =) PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0