Torsdag

Torsdag betyder babysång, så det var vi på i morse. Vi sjunger lite och gör lite rörelsesånger och fikar. Alltid lika trevligt. Skönt och komma ut lite =)

Efter det var det hem och gå ut med Tekla och sen lägga Melker, han var lite trött. Passa på och städa då, har damsugat och våttorkat både uppe och nere, skönt nu e det gjort. E det rent en LITEN stund iallafall med en hårboll som vi har.. :P
Slängde in en tvätt oxå, så nu e tvättkorgen tom, skönt det med =)

Melker har precis ätit och fått ny blöja nu sitter här i gåstolen och utforskar världen. :P
Nyss så hittade han lådorna i köket, han drog tag i handtaget och luckan åkte ut i ansiktet på honom.
Han blev inte ledsen men såg jätte chockad ut, han undra nog vad som hände. :P Token <3

Igår försökte jag lära mig rubiks kub, kan det nästan men när det blir fel så blir man ju galen...:P Körde så mkt igår att jag fick ont i huvudet, man blir helt borta efter ett tag. Ska ta och försöka lite igen nu.. :P


HaDetBra!! PussHej!!Melker väldigt nöjd i gåstolen =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh att du har tålamod med det. Jag blir skogstokig

2011-10-21 @ 08:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0