Helllooo

Hej igen, Melker och jag åkte med pappa o hälsa på min farmor o farfar en stund förut. Det var ett tag sen både dom och pappa träffa Melker. =) Så det var trevligt, fick mat som vanligt och fika.

Hann bara diska och plocka in tvätten innan vi åkte så imorrn står det städa på menyn Yiihaa, så skojjsigt. Men det behövs med en stor hund som lämnar lite hår. :P
Imorrn e det babysång igen oxå. =) trevligt och komma iväg en stund på dagen oxå och träffa lite fler barn och föräldrar.

Har precis gett M välling så nu sover han gott i sängen så då kunde man sätta sig här en stund. Nu väntar jag på att Totte ska komma hem från jobbet. =) Synd bara att det inte e något på tv;n, men vi kanske ser på en film istället. =)

Nee nu så ska jag kolla lite!
HaDetBra! PussHej!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej Emma!

Kul att du startat en blogg. Ska bli kul att titta in lite då och då och se hur ni har det. Han är så underbart söt lilla Melker. Låter kul det där med babysång!

Ha det så gott!

2011-10-19 @ 22:39:10
URL: http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0