Första tanden

Helloo, idag var vi på babysång på morgonen. Senare kom Frida och Vidar hit. Alltid lika trevligt. Skönt o träffas och bara sitta och prata det e väldigt skönt med Frida. En sån bra vän som jag kännt hela livet, så skönt att man bara kan sitta och prata om allt. Känns som alla måste ha en sån vän, och få prata av sig ibland. är väldigt glad att jag har Frida iallafall. =) Och väldigt kul att hon fått barn typ samtidigt som mig så Melker kommer få en kompis =)

Föresten hittade en tand idag på Melker, så första tanden har kommit upp nu. Stora killen då, inte konstigt han varit lite grinig de senate dagarna på kvällarna. Fast han har sovit hela nätterna som vanligt. Det e skönt att han har kunnit sovit. Då kanske han inte haft så jätteont i munnen i allafall. Det händer så mkt saker med våran lille plutt =) <3 Vi älskar dig hjärtat ! Du e det bästa i våra liv Melker <3

Totte e ute med Tekla nu en sväng, när han kommer ska vi se film.
O imorrn börjar han sent, så då e han hemma dagen skönt. Fast jobbar dock till typ 1. Fast sen e han ledig lördag, söndag. Mkt skönt o nästa vecka e det ju höstlov då jobbar han bara måndag och tisdag, sen ledig resten av veckan. Mkt skönt tycker jag =) Älskar dig Totte <3

Kommentarer
Postat av: Helene

Å har han fått en tand nu :) jaa stora killen <3

2011-10-28 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0