Mörker e mysigt

Heellooo, idag var jag o Melker på stan o fixa en grej på banken, sen när vi ändå var ute på stan så passa vi på att gå o hälsa på Frida och Vidar =) Myspys.  Tack för maten =) Dom e ju så söta dom små liven =) O på lördag ska vi på dop för Vidar =)

Det ringde på dörren imorse o det var dom som ska isolera fönstrerna dom fråga om det var okej att dom kom imorrn vid halv 8. Så det e bara att gå upp tidigt imorrn igen, men det gör inget bara dom blir klara med fönstrerna nångång, det e ju svin kallt här inne. Burrr...

Har precis tänt alla ljus nästan i lägenheten det e så mysigt när det e mörkt tycker jag o man får börja tända ljus =) Jag älskar ljuus. dom e så mysiga o fina =)

Melker ligger o sover i sin säng på överväningen, då passa jag på o diska o satte mig här en stund.
Snart kommer väl Totte hem från jobbet oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0