Jahaja

Uppe tidigt idag usch e trött. Väntar på fönstergubbarna som ska komma o göra klart sista idag, (hoppas jag) så man får fortsätta o sova skönt om morgonen. För den lilla pojken i den här familjen han tycker om att sova, han ligger så skönt o sover i sin säng. <3 Så e inte van att gå upp såhär tidigt. Vilken lyx vi har va =)

Får väl fortsätta lite med våra julklappar sen när jag gett Melker frukost o inte vet vad jag ska göra så här på morgonkvisten :P Det e ju faktiskt lite som ska göras =) Det e lite kvar o tiden går ju fort som ni märker.
Snart e vi där. =) Tycker faktiskt att det snart får komma lite snö, det e ju så mysigt ju <3

Nee nu orkar jag inte skriva mer. Får vänta på att Melker vaknar, o nu såg jag gubbarna i fönstret så nu ringer dom väl på snart =)

BajjBajj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0