:)

Hello, har precis varit ute på en promenad med Tekla, Melker somna i vagnen så satte mig här en stund. =) Vi har bara tagit det lugnt o myst idag jag o Melker=) Får se vad vi hittar på.Jag tror att jag ska träna lite på övervåningen, det e dags att komma igång nu igen tycker jag. Jag e för lat, men nu ska jag börja igen. Eftersom det inte blir någon innebandy så måste jag hålla igång lite.. :P hehe


I lördags var vi på dop för Vidar, han var så fin lilla pojken =) Det var supermysigt o kul o träffa alla =) Tack Frida o Andreas för trevligt dop =)
Våran goding i kyrkan <3


Andreas,Frida Vidar o Prästen <3



Ska bli så roligt när Vidar o Melker växer upp o kan leka tillsammans =) Så roligt att dom e födda samma år, så mkt roligt dom kommer ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0