Nu får ni se julklapparna som jag har gjort.

Nu kan jag ju visa dom, min nya hobby som jag tycker e jätteroligt o väldigt häftigt. =)




Just nu fick jag bara in 2 bilder, har fler, får lägga in dom en annan gång =)

En perfekt present till någon eller varför inte till sig själv =) 10% av priset/ tavla kommer gå till hjärt&lugnfonden då jag har en son med medfött hjärtfel.  För priser o mer information så hör av er. =)

Men om någon e intreserad så hör av er till mig antingen här lr min mejl, [email protected]




Kommentarer
Postat av: Mamma/ Mormor

Fina så!!!! Du får Länka till din blogg på facebook oxå!!

2011-12-29 @ 19:46:22
Postat av: Kasper Stenbom

Haha, va coolt :) <3

2011-12-29 @ 21:42:52
Postat av: Angelica

Nej men gud va duktig du är, så himla fina :)

Jag vill ha, ska bara ta ett fint kort på dem båda två!! Bra jobbat Emma...

Hoppas ni har det bra annars, vi måste ses snart!!

Tisdag kanske? Pussa trollet från mig <3

2011-12-30 @ 09:56:15
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Ulla

Hej Emma!

Vad fina tavlor du gjort! Har du gått på kurs eller lärt dig själv?

Hur som helst så är dom superfina!

Kram

2011-12-30 @ 11:52:35
URL: http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0